http://blogamation.com/index.php

28/3/11

Η ζωή ένα ποδήλατο


Σε αρκετές πόλεις του πλανήτη προωθείται η χρήση του ποδηλάτου ως βασικού μέσου μετακίνησης. Στον ευρωπαϊκό χώρο, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το Άμστερνταμ, η Κοπεγχάγη και η Βαρκελώνη. Βασικές ενδείξεις διευκόλυνσης της χρήσης του ποδηλάτου είναι η δημιουργία δικτύου λωρίδων κυκλοφορίας και θέσεων στάθμευσης για τα ποδήλατα.

Οι οπαδοί του ποδηλάτου θεωρούν ότι το ποδήλατο μπορεί να αποτελέσει τη λύση στα έντονα προβλήματα συγκοινωνίας που χαρακτηρίζουν τις περισσότερες μεγαλουπόλεις. Κεντρικά επιχειρήματά τους αποτελούν το γεγονός ότι το ποδήλατο δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, απαιτεί μηδαμινό χώρο στάθμευσης, έχει τη δυνατότητα να μετακινείται και εκτός οδικού δικτύου, ενώ παράλληλα δε μολύνει το περιβάλλον με κανένα τρόπο (καυσαέρια, ηχορρύπανση).
Στην Ελλαδαρα μας πάλι,οι πολίτες προτιμούν να πεταχτούν στο περίπτερο με το αυτοκίνητο η με το μηχανάκι. Βέβαια υπάρχει ένα ποσοστό πολιτών που επιλέγουν το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης, το οποίο ποσοστό αυξάνεται μαζί με την άνοδο των τιμών της βενζίνης τον τελευταίο καιρό. Το θέμα μας είναι πως ενώ κάποιοι δήμοι έχουν επίσημα δηλώσει πως έχουν φτιάξει ποδηλατοδρομους για την ασφαλή μετακίνηση αυτών των ανθρώπων, διακρίνουμε πως αυτοί οι ελάχιστου μήκους και πλάτους ποδηλατοδρομοι,μόνο ασφάλεια δεν παρέχουν, αφου το ραντεβού με μια νταλίκα η ένα οποιοδήποτε όχημα, χωρίζει μια κίτρινη γραμμή,στην οποία έχουν παρκάρει όλα τα παραπάνω. Ε ρε παιδιά, πραγματικά δε βγαίνει άκρη, εμείς εδω δε θα γίνουμε ποτέ Ευρώπη!
http://www.scribd.com/doc/15553842/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου