http://blogamation.com/index.php

15/10/11

Τεχνικές ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:Δικτύωσης Ελεύθερων Επαγγελματιών & επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών

Ξεκινάτε μόλις τώρα την καριέρα σας; ψάχνετε νέους πελάτες; αναρωτιέστε πως θα σας μάθουν και πως θα αναπτύξετε την πελατεία σας; θέλετε να δικτυωθείτε στον επαγγελματικό σας χώρο με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο;
Στο πρωτοποριακό αυτό σεμινάριο θα εξετάσουμε τι είναι αυτό που θα κάνει τους επαγγελματίες, τους επιστήμονες και τις άλλες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών να γίνουν γνωστοί και να δημιουργήσουν το δικό τους επαγγελματικό δίκτυο. Πρόκειται για μια χειροπιαστή και ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών και στην δημιουργική αντιμετώπιση του για καλύτερα αποτελέσματα.
Απευθύνεται: σε στελέχη ή ιδιοκτήτες επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, σε ελεύθερους επαγγελματίες επιστήμονες, δικηγόρους, γιατρούς, αρχιτέκτονες, ψυχολόγους, λογιστές και στον οποιονδήποτε που αποκτά εισόδημα προσφέροντας τις υπηρεσίες του.
Σκοπός: Να προσφέρει στους συμμετέχοντες:
απλές τεχνικές Marketing ώστε να είναι σε θέση να διαφοροποιήσουν τις υπηρεσίες τους και την εικόνα τους στο μυαλό του καταναλωτή,
τεχνικές δικτύωσης ώστε να χτίζουν αμοιβαία επωφελείς σχέσεις,
τεχνικές εμπορικής επικοινωνίας για να προωθούν τις υπηρεσίες τους
τεχνικές προσωπικών δεξιοτήτων για να «πείθουν» τον πελάτη και να αναπτύσσουν μακροχρόνιες συνεργασίες.
Περιεχόμενα: 1. Πως να παρουσιάσουμε τον εαυτόν μας και τις υπηρεσίες μας Βασικά στοιχεία Marketing υπηρεσιών, η τμηματοποίηση, η στόχευση της αγοράς, και η τοποθέτηση των υπηρεσιών στο μυαλό του καταναλωτή, πως θέλουμε να μας αντιλαμβάνονται οι πελάτες μας (η διαφοροποίηση της εικόνας και των υπηρεσιών μας)
2. Δικτύωση – πως να κάνουμε πολύτιμες επαφές Τι είναι δικτύωση, τι δεν είναι δικτύωση, συμπεριφορές αποτελεσματικής δικτύωσης, τεχνικές δικτύωσης
3. Τρόποι εμπορικής ανάπτυξης και επικοινωνίας (Κλασσικά κανάλια Marketing) Διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, άμεση επικοινωνία, δημόσιες σχέσεις, τύπος (εφημερίδες & περιοδικά), εκδηλώσεις, δημόσιες και κυβερνητικές σχέσεις
4. Τρόποι εμπορικής ανάπτυξης και επικοινωνίας (Νέα κανάλια Marketing) a. Social media b. Social media και κινητά
5. Άλλοι τρόποι εμπορικής ανάπτυξης και άσκησης της επαγγελματικής δραστηριότητας που δεν έχουν «κόστος»
Εισηγητής: Νικόλαος Καράμπελας
25+ χρόνια εκπαιδευτικής εμπειρίας σε θέματα Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, σε επιχειρηματικούς τομείς όπως: Διαφήμιση, Τηλεπικοινωνίες & Τεχνολογίες πληροφορικής, Συμβουλευτική επιχειρήσεων και Υπηρεσίες Marketing. Ιδρυτής της NK-80111SALES συνεργάζεται με εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων σε θέματα εκπαίδευσης (2002- ...) Δ/ντης Εκπαίδευσης (1997-2001)στην Bell Atlantic Hellas S.A. Δ/ντης Πωλήσεων (1990-1994) στην LSI Information Technologies S.A., Δ/ντης marketing στην LPC S.A. (1989-1990) και σε επιχειρήσεις όπως οι: Engineering Resources Inc., και Pelron Engineering στο Chicago, USA. (1984-1988) Ξεκίνησε με ΒSc Χημικού Μηχανικού από το “Illinois Institute of Technology” και ΜΒΑ στο Marketing από το “Illinois Institute of Technology”

InfoΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 22 Οκτωβρίου 2011, 11.00-17.00, Daios Luxury Hotel στην παραλία Θεσ/νίκης
ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφές, χυμοί & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ! Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου