http://blogamation.com/index.php

5/6/11

Πόσο κακοί γονείς μπορούμε να γίνουμε άθελα μας!!!

ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΓΟΝΕΙΣ .

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ. ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ <ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ>. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙ. Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ
Θεέ μου, απόψε σου ζητάω κάτι που το θέλω πάρα πολύ. θέλω να με κάνεις τηλεόραση.
θέλω να πάρω την θέση της τηλεόρασης που είναι στο σπίτι μου.
θέλω να έχω τον δικό μου χώρο.
θέλω να έχω την οικογένεια μου γύρω απο μένα.
θέλω να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω.
θέλω να είμαι το κέντρο της προσοχής και να με ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις.
θέλω να έχω την ίδια φροντίδα που έχει η τηλεόραση όταν δεν λειτουργεί.
όταν είμαι τηλεόραση,θα έχω την παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται σπίτι από την δουλειά ακόμα και αν είναι κουρασμένος.
και θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στεναχωρημένη,αντί να με αγνοεί.
θέλω τα αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιός θα περνάει περισσότερες ώρες μαζί μου.
θέλω να νιώθω ότι η οικογένεια μου αφήνει τα πάντα στην άκρη,πότε πότε μόνο και μόνο για να περάσει λιγο χρόνο  με μένα.
και τελευταίο κάνε με ετσι ώστε να τουσ κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.
θεέ μου δεν ζητάω πολλα θέλω μόνο να με κάνεις τηλεόραση!!
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΙΠΕ <ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ>
ΤΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ <<ΑΥΤΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΑΣ>>

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου