http://blogamation.com/index.php

26/10/11

Ο άστεγος αδερφός της Μαντόνα!!!

Ένας από τους αδελφούς της αμερικανίδας τραγουδίστριας Μαντόνας δηλώνει ότι ζει κάτω από μια γέφυρα, χωρίς εισόδημα, σε μια μικρή πόλη του Μίσιγκαν στις βόρειες ΗΠΑ και λέει πως η οικογένειά του "τού γύρισε την πλάτη", σύμφωνα με δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας.
"Δεν έχω σταθερό εισόδημα, κάνω μικροδουλειές όπως το να μαζεύω μπουκάλια και κονσερβοκούτια", είπε ο 55χρονος Άντονι Τσικόνε στην ηλεκτρονική έκδοση Michigan Messenger, αναφέροντας ότι κοιμάται κάτω από μια γέφυρα στο Τράβερς Σίτι, μια πόλη 15.000 κατοίκων.
Οι δημοσιογράφοι της ιστοσελίδας συνάντησαν τον Άντονι Τσικόνε ενώ έκαναν ρεπορτάζ για τη χειμερινή υποδοχή των αστέγων από τις εκκλησίες της πόλης.
"Η οικογένειά μου μού γύρισε την πλάτη όταν είχα κάποια στιγμή άσχημο παρελθόν", πρόσθεσε. Ο Τσικόνε είπε ότι έχασε τη δουλειά του πριν από ενάμισι χρόνο, σε συνθήκες που δεν διευκρίνισε, ενώ εργαζόταν σε έναν αμπελώνα στα περίχωρα, ο οποίος ανήκε στον πατέρα του Τόνι Τσικόνε. Η Μαντόνα είναι ένα από τα έξι παιδιά που απέκτησε ο Τσικόνε από έναν πρώτο γάμο.

 
"Γιατί η αδελφή μου είναι ζάπλουτη και γιατί εγώ άστεγος στο δρόμο; Νομίζετε πως δεν έχω ήδη απαντήσει σε αυτού του είδους το ερώτημα εκατοντάδες και εκατοντάδες φορές;" είπε ο αδελφός της 53χρονης ντίβας. "Αυτό μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε. Δεν πρέπει ποτέ να λες ποτέ".
Η Μαντόνα ή Λουίζ Βερόνικα Τσικόνε, η περιουσία της οποίας ανέρχεται σήμερα σε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, δεν αντέδρασε δημόσια όταν αναρτήθηκε αυτό το άρθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου